diumenge, 8 de novembre del 2009

Budin de poma i canyella




Aquesta recepta l'he tret d'un col·leccionable que em va fer la meva àvia de la revista Pronto, i la veritat és que està boníssim!

Ingredients
3 pomes
2 gots de suc de poma
200 gr de sucre (a la recepta original posa 300 gr però a mi em sembla massa dolç)
1 cullerada de cafè de canyella
1/2 cullerada de cafè de nou moscada
400 gr de farina de pastisseria
10 gr de llevat en pols
200 gr d'ametlles picades o anous
1/2 got d'oli

Preparació
Pelar les pomes i treure'n el cor, tallar-les a trocets petits i posar-ho en una cassola juntament amb el suc de poma, el sucre, l'oli i les espècies i deixar-ho coure a foc mitg durant 5 minuts.
Deixar-ho refredar i a continuació afegir-hi la farina, el llevat i les ametlles o les anous i barrejar-ho molt bé.
Posar la mescla en un motlle de budin i coure al forn (preescalfat a 180º) durant una hora i mitja.
Deixar-ho refredar i Bon profit!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada